My commitment to me

February 29, 2012

Een blog is toch wel echt iets moois; voor mij is het een verbintenis die ik met mezelf aanga. Zodra ik dingen ‘roep’ op mijn blog meot ik het ook nakomen; een ideale manier om voet bij stuk te houden en me in zaken vast te bijten. Daarom pak ik een oud project op. Zo’n 2 jaar geleden begon ik met het maken van idea-cards na het zien van de 100-lijst van Keri Smith. Plan was om van 50 ideas kaartjes te maken. Helaas nooit afgemaakt, wel een eind gekomen. Vanaf nu dus iedere week een nieuwe idea-card, te beginnen met idea 1!

A blog is something special; you have to post stuff that you promised yourself to do and then you can’t escape anymore! Therefore I’m starting to post an idea-card every week from now. This is a project I started about 2 years ago after seeing the 100-list of Keri Smith. I wanted to make 50 cards but yeah… I didn’t get to 50. So here’s my new commitment: every week a new idea starting with the card above, idea 1.

Leave a Reply

