Idea card 5

March 14, 2013

Basis CMYK

Ja echt, ideekaartje 5! Ik maakte al eerder een 5 maar met een boodschap die ik ook op een ander kaartje zette, suffffff. Hier mijn 10 dingen: 1. lekker lang douchen 2. mijn kinderen knuffelen 3. met mijn lief zoenen 4. een goeie koffie drinken 5. naar buiten 6. stempelen, tekenen, creëren 7. plannen maken 8. strategisch spel op de Ipad 9. heerlijk lunchen 10. met een film of boek in bed. Jij???

Yes, really, this is idea card 5! I made this number before but with a message I used twice…. silly me. Here are my 10 things: 1. take a long shower 2. cuddle with my kids 3. kiss my love 4. drink a good cup of coffee 5. go outside 6. stamp, draw, create 7. make plans 8. play a strategic game on my Ipad 9. have a delicious lunch 10. relax in bed with a book or film. And you???

Leave a Reply

