I give you love

January 1, 2014

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vizier gericht op 2014, fijn! Ik wens iedereen bakken met liefde toe. Hierboven de kaart die we maakten met onze lasercutmachine. Hieronder nog de kerstballen die ik versierde met de enorme voorraad glitters van mijn dochter. Er staat me sowieso iets leuks te gebeuren eind februari en ik hoop toch eens een etsy-account te openen. Verder solliciteer ik gewoon door voor een leuke functie, iemand suggesties?

Looking forward to 2014, pheew! I wish everyone lots of love; here’s the card we made with our lasercutmachine. Below the Xmas-balls I made with glitters of my daughter (she’s got a gigantic stock). There’s something nice ahead at the end of februari and I hope to finally open an etsy-account. Furtheron I’ll apply for a job, suggestions anyone?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 Responses to “I give you love”

  1. charlotte popken Says:

    Voor jullie ook alle goeds en liefde voor 2014! En ga vooral zo door, je bent hartstikke goed bezig! xCharlot en co

    Date: Wed, 1 Jan 2014 17:06:36 +0000 To: charlottepopken@hotmail.com

    Like


Leave a Reply

