Here we go!

September 10, 2014

DSC_0065

Het stof moest ik van het pakketje afblazen maar dan nu echt tijd gemaakt voor de lootjes van mijn Give Away van maanden gelee…. Het winnende lootje was van Mw Wispeltuut. Het verzenden naar de winnares zal sneller gaan dan het verrichten van de uitslag, beloofd! Mw Wispeltuut zal ik rechtstreeks berichten. Ook zal ik weer regelmatiger posten, heb er veel zin in!

I had to blow off the dust of the Give Away package I posted about months ago…. finally I could make time for it. And the winning ballot is of: Mrs Wispeltuut. Sending the package will be done much quicker than declaring a winner, promised! Mrs Wispeltuut will be informed immediately. From now on I will be posting more regularly again!

DSC_0066

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 Responses to “Here we go!”


  1. Ooooooh, wat leuk, dank je wel. Ik stuur meteen een mailtje… Ik ben helemaal blij!

    Like

  2. Denise Says:

    Gefeliciteerd winnares! Prachtig pakketje🙂

    Like


Leave a Reply

