Wrap it up

September 11, 2014

wrap Dd 42x70

Hello! Afgelopen half jaar heb ik bijna full time gewerkt bij een bedrijf dat kadopapier ontwerpt en produceert. Het ontwerpen en samenstellen van collecties vind ik te gek dus was ik er helemaal op mijn plaats. Daardoor had ik niet genoeg tijd voor het bloggen, ook omdat ik veel tijd heb gestoken in een project voor de school van mijn kinderen. Jammer genoeg is het bedrijf verkocht net voor mijn contract afliep. Ik heb er ff een sik van maar ik ga natuurlijk enthousiast verder met het maken van patronen en stalen. Hierboven mijn vosjes en hieronder een voorbeeld van een staal die ik maakte, bruikbaar in Adobe Illustrator. Dit soort dingen gaan jullie meer zien op mijn blog!

Hello! For the last half year I’ve been working for a company that designs en produces giftwraps. Designing en making collections is really one of my passions so it was a great job. Therefore I did not have enough time for blogging, also because working on a project for the school of my kids took up a lot of time. Unfortunately the company has been sold just before my contract ended. It bothered me for a little while but hey, I will keep on making patterns and swatches passionately! Above you see my foxes and below an example of an infinite swatch I made for Adobe Illustrator. It’s these kind of things you’ll be seeing more on my blog!

Basis CMYK

One Response to “Wrap it up”

  1. Denise Says:

    Wow, je hebt het druk gehad! Maar wat een mooie patronen. Leuk dat je weer terug bent met bloggen🙂

    Like


Leave a Reply

