Merry and Bright

December 12, 2014

poster_kaart wand

Hier de wand die ik mij toe-eigende en die zich gestaag uitbreidt met prints van eigen hand en ander moois. Gisteren bezocht ik de blog Zilverblauw waar Anki een poster plaatste –Merry and Bright– die je kunt bestellen of printen. Die heb ik meteen toegevoegd aan de wand. Je kunt een foto van de opgehangen poster mailen naar Zilverblauw, op een speciale pagina van deze blog staan alle inzendingen. Ik mail de mijne natuurlijk ook! Iedereen al in de kerststemming?

See here, my wall with prints of my work and of other beauties. On the blog of Anki from Zilverblauw I found this great Merry and Bright-poster which you can order or print yourself. So I did and it fits my wall perfectly don’t you think? On the Zilverblauw-blog is a special page with images of the poster in many interiors, I’ll send mine too! Is everybody in the right xmas mood yet?

zilverblauw-merryandbright-knipsel

Leave a Reply

