Busy in between

March 4, 2015

designsheet feb15

Februari was een drukke maand, nieuwe baan en een mooie klus erbij, eigen werk deed ik tussendoor. Ik maakte een poster en heb daarvoor veel mooie landschapsbeelden van het net verzameld. Voor de lasercut maakten we weer nieuwe plannen en voor een speciaal iemand die veel knuffels verdiend maakte ik een illustratie die ik scande en met Illustrator bewerkte en inkleurde. De patronen die ik maakte hebben als thema ‘lines’ en het kleurenpalet kwam tot stand met pantonekleur Marsala.

It was a busy February, new job and a great freelance assignment, free work came in between. I made a poster and collected some beautiful landscape pictures. We made new plans for our lasercutmachine and for a special person I made an illustration with lots of hugs. The surface patterns have the theme ‘lines’ and the colours came together with pantone Marsala.

Leave a Reply

